NFN – Compleet digitaal landschap met ledenportaal en webshop
NFN Open & Bloot is de Nederlandse vereniging voor blootrecreatie en heeft meer dan 50.000 leden. Door een compleet digitaal landschap te ontwikkelen ondersteunt NIO NFN om alle processen die daarbij komen kijken te optimaliseren en om alle data rondom lidmaatschappen, leden & communicatie, ten volle te benutten. NIO heeft voor NFN o.a. een Ledenportaal en een webshop (met eigen klantportaal) ontwikkeld.
Met het nieuwe ledenportaal kan NFN alles rondom de lidmaatschappen van de 50.000 leden eenvoudig regelen. Van het versturen van mails naar nieuwe leden tot het bijhouden van het ledenverloop: NFN kan nu vanuit één systeem aan de slag.
Ook ontwikkelde we een gebruiksvriendelijke inlog speciaal voor leden en aangesloten verenigingen zodat zij eenvoudige zaken – zoals een adreswijziging – ook zonder hulp van NFN kunnen regelen. Een uitbreiding van het digitale landschap die NFN veel tijdwinst oplevert!
Handige koppelingen
Het nieuwe portaal is verder naar wens uitgebreid met een koppeling met financieel systeem Twinfield en de integratie van Mail Managementsysteem Spotler. Natuurlijk hebben we NFN en haar leden ondersteund bij de volledige overstap van het oude systeem naar het nieuwe systeem met instructievideo’s en online trainingen.
Extra: de webshop!
NIO werkte ondertussen ook aan een volledige webshop voor NFN, van het design en handige werking tot de koppeling met Mollie. Extra handig: we zorgden voor een koppeling van de webshop met het ledenportaal, waardoor leden altijd genieten van ledenkorting als ze een bestelling plaatsen én in het ledenportaal ook de facturen van hun aankopen kunnen inzien.
Nog dagelijks werken we nauw samen met NFN en zijn we betrokken bij het verder ontwikkelen van het digitaal landschap. Een mooie, intensieve samenwerking!
NFN Medewerkers-app
NIO ontwikkelde ook een NFN-app, waarmee de directie o.a. een complete analyse van gegevens overzichtelijk kan weergeven. Een tweede onderdeel in de app is de eenvoudige verwerking van papieren aanmeldingen voor leden die nog niet digitaal vaardig zijn. In slechts 2 stappen kunnen medewerkers schriftelijke aanmeldingen in de ledenadministratie verwerken. Dankzij de app duurt deze verwerking i.p.v. 6 minuten minder dan 1 minuut. Een enorme tijdwinst, als je bedenkt dat er jaarlijks wel tot 3.000 schriftelijke aanmeldingen verwerkt moeten worden!
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.