Waarborg Vastgoed – Document- en communicatieportaal

NIO werkt al jaren voor Waarborg Vastgoed als het gaat om online en offline vragen. We kennen elkaar goed en de lijntjes zijn kort. In 2021 ontstond binnen het Waarborg-team de behoefte om een bestaand systeem te vervangen dat ze gebruiken voor het beschikbaar stellen van documenten aan relaties. NIO heeft Waarborg hierbij ondersteund en ontwikkelde een compleet en gebruiksvriendelijk klantportaal inclusief een beheersysteem op maat.
Wanneer? 2021 – heden
Werkzaamheden? Klantportaal, procesoptimalisatie, website, documentmanagementsysteem

Koppen bij elkaar

Nadat Waarborg bij ons aanklopte met hun wens voor een nieuw documentmanagementsysteem, zijn we met elkaar om tafel gegaan. Samen kwamen we tot een heldere definitie van wat hun nieuwe applicatie allemaal zou moeten kunnen. Op basis van deze definitie is een nieuw klantportaal ontwikkeld waarin o.a. belangrijke documenten gedeeld kunnen worden.
Ook zijn er allerlei andere, handige mogelijkheden, zoals het beschikbaar stellen van persoonlijke documenten, het versturen van nieuwsberichten aan een selectie relaties en een katern met veelgestelde vragen. Goodbye MailChimp, hello NIO!

Slimmer gegevens up-to-date houden

Een grote plus aan het nieuwe documentenportaal: relaties kunnen via een eigen account nu zélf hun gegevens onderhouden. Handig als hun adres of e-mailadres verandert. Hierdoor hoeven de medewerkers van Waarborg geen mutaties meer te verwerken en besparen ze kostbare tijd. Ook biedt de beheeromgeving Waarborg-medewerkers een helder overzicht van alle relaties en de aan hen gekoppelde gegevens. Het effect: relaties kunnen veel sneller bediend worden.

Digitale veiligheid op #1

Voor de inlogprocedure van het documentenportaal van Waarborg heeft NIO een veilige tweestapsverificatie gebruikt. Omdat dit anders werkt dan wat relaties gewend waren, heeft NIO Waarborg ook in de externe communicatie ondersteund met de overgang van het oude naar het nieuwe documentenportaal.